sobota 25. ledna 2014

iron man pletení


Bohatě si vystačíte se základním a nejjednoduším stylem pletení. Já se ho naučila na youtube TADY. Ale tutoriálů na pletení tam neleznete víc, stačí si vybrat, který Vám vyhovuje.


Navlékla jsem dvacet ok a upletla dva stejné obdelníku. Délku si určíte podle velikosti vlastní ruky, ale doporučuju udělat je trochu menší. Přece jen pletenina se trochu vytáhne a přizpůsobí se tvaru ruky.


Obdelník jsem přeložila přes hřbet ruky a konce sešila. Nechala jsem jen volnou mezeru na provlečení palce.


Základní háčkování. Tutoriály též najdete na youtube.


Uháčkovala jsem dvě stejná modrá kolečka lemovaná žlutou bavlnkou.


Kolečka jsem našila na hotové návleky na dlaně žlutou bavlnkou.


A je to! Iron Man návleky na ruce pro kamarádku jsou hotové :)

Žádné komentáře:

Okomentovat